Informacje ogólne

Radny miasta Konin

Klub: Radny niezrzeszony
Data i miejsce urodzenia: 29.05.1966, Konin
Miejsce pracy: Przedsiębiorstwo Wód i Kanalizacji w Koninie, dyspozytor

Funkcje i komisje: kadencja 2018–2023

Wygrana w wyborach: wybory samorządowe 2018
Liczba głosów: 596 (7,64%)
Okręg: nr 4

Dyżur radnego:
Ratusz, I piętro Wiosny Ludów 6 godz. 14:00-15:30 25 marca 2019; 2 września 2019.
Kontakt:
jarek.sidor@wp.pl
63 240 11 48

Biografia

Rekordy 1–12 z 12 pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie
Doświadczenie zawodowe Doświadczenie na funkcji
brak informacji
Przedsiębiorstwo Wód i Kanalizacji w Koninie, Dyspozytor źródło

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koninie

bip.konin.eu

od 5.12.2018
Komisja Infrastruktury, członek źródło

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koninie

bip.konin.eu

od 5.12.2018
Komisja Finansów, członek źródło

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koninie

bip.konin.eu

od 17.11.2018
Rada Miasta Konina, radny źródło

Oficjalna Strona Państwowej Komisji Wyborczej

wybory2018.pkw.gov.pl

od 17.11.2018
Radny niezrzeszony źródło
21.10.2018
Rada Miasta Konina, kandydat na stanowisko radnego, liczba głosów: 596, procent głosów: 8, wybrany źródło

Oficjalna Strona Państwowej Komisji Wyborczej

wybory2018.pkw.gov.pl

29.03.2017 – 16.11.2018
Radny niezależny źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
radny źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Infrastruktury, członek źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Infrastruktury Miejskiej, Rozwoju i Współpracy Zagranicznej, członek źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Finansów, członek źródło
2010 – 29.03.2017
Radny niezależny źródło
pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie

Głosowania

Obecność na głosowaniach

Obecność
115
Nieobecność
12

Oddane głosy

Za
103
Przeciw
1
Wstrzymał się
11
Głos nieoddany
0
Nieobecny
12
Filtruj wyniki

Tagi

Zobacz pozostałe
Zwiń

Sesje

Głos

Filtruj
Przefiltrowane przez:
Głosowania 1–10 z 127 pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Lp. Data Tytuł Wynik Głos
1. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 129 — w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Konina Uchwalono
prezydent skargi
2. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 128 — w sprawie uchylenia uchwały Nr 95 Rady Miasta Konina z dnia 27 marca 2019 roku w sprawie zmiany nazwy ulicy w Koninie Uchwalono
drogi
3. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 127 — w sprawie zamiany nieruchomości Uchwalono
nieruchomości
4. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 126 — w sprawie ustalenia stawek procentowych opłaty adiacenckiej Uchwalono
opłaty
5. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 125 — w sprawie niektórych warunków sprzedaży lokali mieszkalnych Uchwalono
nieruchomości
6. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 124 — w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miasta Konina do Miejskiej Komisji Wyborczej „Konińskiego Budżetu Obywatelskiego” Uchwalono
partycypacja
7. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 123 — w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miasta Konina do składu Rady Seniorów Miasta Konina Uchwalono
partycypacja seniorzy
8. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 122 — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych dotyczących organizowania i finansowania nauki religii dla uczniów Kościoła Zielonoświątkowego Zbór „Chrystus dla Wszystkich” w Koninie Uchwalono
oświata współpraca regionalna
9. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 121 — w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Koninie w Centrum Kształcenia Zawodowego w Koninie Uchwalono
oświata
10. Sesja nr 7 z dnia
2019-04-24
Uchwała nr 120 — w sprawie składania wniosków o przyjęcie do klas pierwszych publicznych szkół ponadpodstawowych, w tym z oddziałami klas pierwszych trzyletniego liceum ogólnokształcącego i czteroletniego technikum prowadzonych przez Miasto Konin w roku szkolnym 2019/2020 Uchwalono
oświata szkoły
pokaż 5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ostatnia aktywność

2018-12-19

zapytanie

ws. zmiany zapisu nazwy projektu

Odpowiedź z dnia 02.01.2019

2019-01-03

interpelacja

wniosek o montaż barier energochłonnych

Wniosek; odpowiedź z dnia 17.01.2019

2019-01-03

interpelacja

ws. odwodnienia terenów inwestycyjnych na Międzylesiu

Wniosek; odpowiedź z dnia 17.01.2019

2019-01-03

zapytanie

ws. składowiska gum, opon i innych łatwopalnych materiałów wzdłuż ulicy Marantowskiej przy granicy z gminą Kramsk i sąsiadującym lasem

Odpowiedź z dnia 17.01.2019

2019-02-27

zapytanie

ws. tego dlaczego projekty o środki zewnętrzne obsługuje Wydział Oświaty a nie Wydział Rozwoju Gospodarczego

2019-02-27

zapytanie

ws. działki nr 385 na skrzyżowaniu ul. Wyspiańskiego i Matejki. Prosił o podjęcie stosownych decyzji, aby odpowiednie wydziały sprawdziły, jaka jest zawarta umowa, czy wszystko jest zgodne z planem i zawartą umową z 2015 roku

2019-02-27

zapytanie

ws. interwencji na ul. Gosławickiej dotyczącej wykorzystywania tzw. terenów zielonych

2019-02-27

zapytanie

ws. odpadów gromadzonych na składowisku na ul. Marantowskiej. Prosił o informację, na jakim etapie jest postępowanie w tej sprawie z właścicielem tego składowiska

Zobacz pozostałe
Zwiń

Deklaracje

Dodaj deklarację polityka

Nie dodano jeszcze żadnej deklaracji.

Oświadczenia majątkowe